Globālas Interjera iekārtošanas tirgus: Vjetnama dzirdamais balss

“Made in Taivānā” bija īpaša nozīme, kad es biju bērns (pārāk sen, lai paļauties uz savām digitālajām piedēkļiem). Tas bija frāze parasti nicināt tādā nozīmē, gan sliktas kvalitātes un nodevība. Kā darbaspēka izmaksas pieauga visā pagājušā gadsimta, paļaušanās uz ārvalstu precēm, jo ​​īpaši apģērbu, mēbelēm un sadzīves priekšmetus, nopietni ietekmēja amerikāņu ražotājiem, liekot daudzas rūpnīcas strādniekus no darba. “Nopirkt amerikaņu” tika uzskatīts par patriotisku lieta, ko darīt, un gudru lieta darīt, jo ārvalstu darināti produkti tika uzskatīti par zemākas kvalitātes.

Laika gaitā, tomēr, kā Āzijas ražotājiem nogatavināts, tad kvalitāte arguments vairs pacēla, un likums par piedāvājuma un pieprasījuma uzvarēja out. Bez ārēji uzlikti tarifiem, zemākas izmaksas nozīmē zemākas cenas, un ka vienmēr bildināt patērētājus, un tāpēc, importētās Āzijas preces kļuva skavas amerikāņu pircējiem diētu. Tas nekur vairāk taisnība nekā mājas aprīkojuma nozarē, kur pircēji varētu ietaupīt saišķis, dodoties ar importu.

Kaut kas cits notiek laika gaitā, tomēr, kā ražošana plaukst valstī. Japāna, Taivāna, un Ķīna ir visi redzējuši savu darbaspēku, aprīkojumu, un īpašuma izmaksas pieaugs par augļiem savu strādnieki pakāpeniski pārveidoti nabadzības piemeklētas lauku kopienas uz aizņemts tirdzniecības centros. “Lētu darbaspēku” nekad paliek, ka veidā uz ilgu laiku, un šī iemesla dēļ, ir jāmeklē jauni avoti zemāku algu darbiniekiem.

Šodienas ražošanas centrs, vismaz koka mēbeles, ir pagriezās uz Vjetnamu. Kopš 2001. gada, Vjetnamas daļa mēbeļu tirgū ir pieaudzis no nenozīmīgu 1% līdz spēcīgu otrais aiz 1.-vieta Ķīnā, un tagad ir 3%. Ķīna joprojām ir tālu un prom tirgus līderis šeit, nodrošinot gandrīz 64% no mūsu importēto mēbeļu, virkne, kas ir nepārtraukti pieaudzis, un gandrīz divkāršojies no 37% redzējis Nav iemesla apšaubīt Ķīnas ieilgušo dominanci šajā tirgū, tomēr , Vjetnama jau ir dubultā daļu no nākamā lielākā konkurenta, Malaizija, un torņi pār reizi spēcīgs Taivānā, kas ir samazinājies par vienu trešdaļu no tās paņema gadsimta akciju, tikai 4% 2008. gadā.

Vai Vietnam turpināt savu kāpumu uz augšu? Tas būs atkarīgs no viņas, atbildot uz vairākiem izaicinājumiem šobrīd saskaras. Bez lētu darbaspēku, Vjetnama nav īpaši labi apveltīti ar dažas citas izejvielas mēbeļu ražošanā. Vjetnama nav pašlaik ir spēcīga vietējā kokrūpniecība, un imports 70-80% no izmantotajām izejvielām. Viņa arī trūkst ķimikālijas, kas nepieciešami, lai ārstētu koksnes produktus dodas uz mājas aprīkojuma tirgū, un tekstilizstrādājumi, ko izmanto sēdekļu spilvenu un segumi nav pieejami tur.

Neskatoties uz šiem šķēršļiem, tomēr, Vjetnama labumu no augstas tarifs par Ķīnas koksnes produktu importu, un no reputāciju kvalitātes meistarība un unikālu dizaina detaļām. Lai turpinātu savu cēloni, Vjetnama ir sākusi visaptverošu viņas lomu kā nākotnes mēbeļu lielvaras, spēlējot uzņēmējas uz ikgadējo mēbeļu izstādē Hošimina, tad HCMC Starptautiskā mēbeļu un amatniecības gadatirgus un izstāde.